شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مهارت های مورد نیاز برای ساخت موتورسیکلت

۴۵۲ بازديد

همه ی ما ممکن است موتورسیکلتی را در نمایشگاه یا به صورت آنلاین دیده باشیم و از آن خوشمان آمده باشد. اما آیا می توان یکی شبیه به آن را ساخت؟ شما دوست دارید با آن در خیابان موتورسواری کنید و عکس هایی از آن موتورسیکلت را جمع می کنید

مهارت های مختلفی برای ساخت یک موترو یا دوچرخه وجود دارد. خبر خوب اینکه می توانید این مهارت ها را یاد بگیرید و سرگرمی خوبی برای خود فراهم کنید. بنابراین اگر به این موضوع علاقه دارید و دوست دارید ساخت یک موتور را امتحان کنید، به علاوه پول زیادی دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. مشاهده اطلاعات بیشتر

تنها 12 هفته برای ساخت موتورسیکلت مورد علاقه شما وقت لازم است. البته در ابتدا باید مهارت های لازم را یاد بگیرید. اولین گام این است که توانایی های فنی خود را ارزیابی کنید. بعد از آن دو راه برای کار خود در پیش رو دارید.

اول اینکه روی یک موتور معمولی تغییرات را به تدریج اعمال کنید. ولی در این مدت از موتور استفاده کرده و آن را امتحان کنید.

روش دوم این است که کار تغییرات موتور را به پایان برسانید و سپس از آن استفاده کنید.

به نظر ما گزینه اول می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این گزینه به شما امکان می دهد بیشترین بخش زمان را برای رانندگی و امتحان موتورسیکلت داشته باشید، اما تغییرات بصری موتور شاید کمتر باشد. تغییرات جزئی ممکن است شامل تغییر صندلی، تغییر مخزن سوخت، اضافه کردن قطعات پیچ و مهر و موم شده و یا استفاده از یک طرح و رنگ خاص باشد.

اما گزینه دوم به راحتی امکان پذیر است. اما باید به خواندن و افزایش مهارت های خود ادامه دهید تا پروژه شما شکست نخورد. اگر این گزینه را انتخاب می کنید بهتر است در طول پروژه موتورسیکلت دیگری برای سوار شدن داشته باشید. زیرا ممکن است برای مدت زیادی موتور شما قابل استفاده نباشد.

بهتر است برویم سراغ مهارت هایی که لازم است بدانید یا ممکن است به آنها نیاز پیدا کنید.

پروژه مد نظر شما و نتیجه نهایی باعث تصمیم گیری برای انتخاب پایه موتور اولیه می شود. برای مثال باید تصمیم بگیرید که یک  air-cooled BMW می خواهید یا یک  70s Honda CB.

موتورسیکلت های قدیمی چه الکتریکی چه مکانیکی پیچیدگی ساختاری کمتری دارند بنابراین کار روی آنها راحت تر است. پس از انتخاب و خرید مدل موردنظرتان شما باید انرژی الکتریکی مورد نیاز موتوری که می خواهید بسازید را در نظر بگیرید. 

به نظر میرسد درباره ی موتورهای قدیمی تر اطلاعات بیشتری در دسترس باشد. به علاوه قطعات جانبی بیشتری برای موتورهای قدیمی در دسترس است.

منبع: فروشگاه دینو موتور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.