یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

اصول سئو چیست؟

فروشگاه دینو موتور

اصول سئو چیست؟

۲۳۵ بازديد

تعاریف بهتر از سئو:

سئو راهی برای فهماندن بهتر محتوا به گوگل است.

سئو ترجمان محتوا به زبان گوگل است.

سئو مانند این است که شما تمام راهرو های درون سایت تان را برای گوگل روشن کرده اید.

سئو ایجاد سهولت بررسی سایت توسط گوگل است.

سئو پرزنت محتوای سایت برای گوگل است.

سئو کمک به گوگل برای درک موضوع نوشته شده است.

سئو تا حدودی همان بازاریابی و فروش در دنیای آنلاین است.

سئو ارزان ترین و دائمی ترین راه بازاریابی آنلاین است.

سئو همان بحثی است که باعث می شود شما گوی سبقت را از رقبا بربایید.

سئو علم نیست.

بسیاری از افرادی که در حوزه سئو نظرات شخصی خود را می نویسند، در صورتی که با اصول و قوانین موتورهای جستجو آشنایی داشته باشند، نظرات درست و صحیحی را در این حوزه منتشر می کنند و کمتر پیش خواهد آمد که شایعات و موارد نادرست را در این حوزه منتشر کنند. آموزش سئو که بر اساس اصول آن انجام شود، کمتر دچار تغییر و تحول می شود و استراتژی ها، نیازهای جامعه و قواعد الگوریتم ها هستند که در طول زمان تغییر می کنند.

اصول سئو دارای پیچیدگی زیادی می باشد و نمی توان آن ها را در یک یا دو جمله خلاصه کرد. البته این روزها روشهای سئو غیراصولی نیز زیادتر شده و همچنین بین سایت ها رقابتها نیز افزایش پیدا کرده است و در نهایت منجر به ایجاد این پیچیدگی ها و افزایش آنها شده اند.

اگر از صاحبان کسب و کارها هستید و برای خودتان وب سایتی دارید بهتر است هر گونه اقدامی را در این رابطه با متخصصان انجام بدهید متاسفانه بارها دیده ایم که این افراد به دلیل داشتن اطلاعاتی در مورد سئو اقداماتی را انجام میدهند که سبب خراب کاری در سایت می شود و در نهایت نتیجه ی را که مشاهده می کنند علاوه بر اینکه هیچ پیشرفتی را در سایت ندارد بلکه سبب شکست پروژه و اتلاف زمان خواهد شد همچنین هزینه ی را که صرف کرده اند کاملا بیهوده و بی نتیجه خواهد بود.

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.