پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت فروشگاهی چیست

فروشگاه دینو موتور

طراحی سایت فروشگاهی چیست

۲۳۶ بازديد

طراحی سایت فروشگاهی و فروش از طریق اینترنت بر خلاف تصور، کاری به مراتب پیچیده تر از فروش حضوری است، داشتن فروشگاه زیبا و پر از محصول هرگز بدون برنامه و استراتژی بازاریابی هوشمندانه و طراحی سایت کارآمد نخواهد بود، با وجود دشواری ها و پیچیدگی های فروش از طریق اینترنت اگر با استراتژی دقیق برنامه ریزی شود، می تواند به مراتب بیشتر از فروشگاه های حقیقی سود آور بوده و مخاطبین بیشتری را نسبت به این فروشگاه ها جذب نماید.

نمی‌دانم تا الان در مورد هزینۀ راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی تحقیق کرده‌اید یا نه؛ اما در حالت کلی با کمی تحقیق و پرس‌وجو، متوجه می‌شوید که این رقم‌های پیشنهادی بسیار متفاوتند و حتی می‌توان در برخی موارد قیمت‌ها نجومی هستند. اما خب در این میان یک راه کار عالی هم وجود دارد، که برای افراد مبتدی یا افرادی که نمی‌خواهند در شروع کار خیلی هزینه کنند بسیار بسیار مناسب است. این راه کار استفاده ازفروشگاه ساز است.

بحث پشتیبانی در انتخاب یک فروشگاه سازِ حرفه‌ای خیلی مهم است. چرا؟ چون به هر حال دیر یا زود ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید یا اینکه سوالی برایتان پیش بیاید که جواب آن را ندانید. در این مواقع یک پشتیبانی خوب و قوی می‌تواند شما را راهنمایی کند و یا مشکلات احتمالی را از پیش رویتان بر دارد. پس حتماً در مورد پشتیبانی فروشگاه سازی که انتخاب می‌کنید از دیگران پرس و جو کنید و آن را ارزیابی کنید.
طراحی سایت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.