پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

بررسی ماشین لباسشویی الکترولوکس

۳۸ بازديد

در بین پنج مدل مختلف ماشین لباسشویی الکترولوکس درب جلو، این مدل با ۱۲۰۰ دور در دقیقه بیشترین سرعت چرخش را دارا بوده و ۷.۵ کیلو گرم ظرفیت دارد.

اصلی ترین و جذاب ترین ویژگی این مدل ماشین لباس شویی الکترولوکس درب جلو، برنامه شستشو با بخار آن است.

شستشو با بخار، شامل ۲۱ دقیقه چرخش ماشین و شستشوی لباس ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده بوده و این سیستم به تازه بودن و آسیب ندیدن البسه شما بسیار کمک می کند.

در واقع با سیستم بخار شوی مایشن لباس شویی الکترولوکس، چروک ها و بوی بد البسه از بین رفته و شما دیگر نیازی به اتو کشیدن لباس های خود ندارید و می توانید با اطمینان از حفظ کیفیت و استایل لباس، به شستشوی آن ها بپردازید.
بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس

از دیگر ویژگی های این مدل از لباس شویی درب جلوی الکترولوکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مدیریت زمان شستشو

شما به دو روش می توانید زمان شستشوی لباس های خود را تعیین کنید. هم به صورت اتوماتیک و تنظیم زمان ماشین لباس شویی و هم به صورت دستی.

یعنی در واقع شما این اختیار را دارید که هر زمان و به هر دلیلی که می خواهید، به شستشوی لباس ها پایان بدهید.

این ویژگی می تواند در زندگی های پر مشغله امروزی بسیار مفید واقع شود.

سیستم شستشو با جریان پر فشار آب

در این مدل البسه به شکل آرام تری شسته می شوند. در واقع به جای این که لباس های کثیف شما با شدت و چنگ زدن شسته شوند، توسط یک سیستم شستشوی آرام و مداوم توسط فشار آب و مواد شوینده، ماساژ داده می شوند. که همین امر موجب کاهش آسیب های وارده به لباس، هنگام شستشو می شود.

شستشوی لباس های پشمی

این ویژگی برای شستشن لباس هایی با الیاف پشمی طراحی شده است. شما با خرید این مدل از ماشین لباس شویی الکترولوکس می توانید بدون نگرانی از آب رفتگی و تخریب لباس های قیمتی پشمی خودتان، به شستشوی آن ها بپردازید.

سیستم شستشوی سریع

این ویژگی برای مواقعی که شما عجله دارید و می خواهید سریعا لباستان شسته شود بسیار مفید است. شما می توانید با ۱۸ دقیقه شستشوی سریع، لباس های نیمه کثیف خود را، فوری و تمیز تحویل بگیرید.

شما با خرید این مدل ماشین لباس شویی الکترولوکس می توانید از ۱۱ نوع برنامه متفاوت شستشو بهره مند شوید.

یکی از بزرگ ترین مشکلات سایر ماشین های لباس شویی درب جلو این است که پس از بسته شدن درب ماشین و شروع شستشو، شما دیگر امکان اضافه کردن لباس جدید را ندارید، و باید تا پایان سیکل شستشو صبر کنید.

اما این مدل ماشین لباس شویی الکترولوکس به شما امکان و فرصت اضافه کردن لباس جدید، حتی در حین شستشو را می دهد.

فقط فراموش نکنید که این امکان برای شما تا زمانی فراهم است که آب ماشین لباس شویی پایین تر از سطح درب بوده و دمای آب نیز کمتر از ۶۰ درجه سانتی گراد باشد.

این مدل با شعار موتوری کم سر و صدا وارد بازار شده و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد.

در کل ماشین لباس شویی مدل EWF12753 7.5kg Vapour Action System الکترولوکس قابلیت تنظیم آب مصرفی و زمان شستشو با توجه به مقدار لباس ها را داشته که همین امر موجب صرفه جویی در وقت و انرژی می شود.

این ماشین، در سیستم امتیاز دهی WELS

۴ ستاره برای مصرف انرژی و ۴.۵ ستاره برای مصرف آب دریافت کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.